Justin Bieber(小賈斯汀)-Baby(中英文歌詞+音樂盒) Ohh wooaah (3x)喔~~You know you love me,I know you care你知道你愛我,我知道你在乎You shout whenever, And I'll be there只要你呼喊,我會在那裡You want my love, You want my heart你永慶房屋想要我的愛,你想要我的心And we will never ever ever be apart同時,我們永遠不會、不會被拆散Are we an item? Girl quit playing難道我們之間的一切就像待售物品嗎? 女孩別玩了Were just friends, Or are we saying你說我們只是朋友,我不懂你在說結婚什麼So theres another one, Looks right in my eyes你說有另一個他出現,看著我的雙眼My first love broke my heart for the first time,我的初戀讓我的心第一次碎了And I was like而我就像Baby, baby, baby oooh寶貝,寶貝,寶貝,哦~My baby, 租屋網baby, baby oooh我的寶貝,寶貝,寶貝,哦~My baby, baby, baby oooh我的寶貝,寶貝,寶貝,哦~I thought youd always be mine mine我以為你永遠都會是我的,我的For you, I would have done whatever為了你我願意付出所有Another chance and we, We 太平洋房屋get together我無法相信我們無法在一起And wanna play it cool, About loosin' you面對失去你的想法,我也只想偽裝冷靜I'll buy you anything, I'll buy you any ring我會買下所有你想要的,我會買下所有你想要的鑽戒And i'm in 網路行銷piece , baby fix me寶貝我的心碎了,請你讓它完整吧And you'll shake me til' you wake me from this bad dream也只有你能夠將我從這噩夢中喚醒 Im going down, down, dooown我好失望,好失落And just can't believe my first love 長灘島won't be around我無法相信我的初戀無法永遠下去And I was likeBaby, baby, baby noooBaby, baby, baby noooMy baby, baby, baby nooMy baby, baby, baby noooI thought youd always be mine(同上)When I was 13 I had my first love當我13歲的設計裝潢時候 我有了我的初戀Here was nobody to compare my baby沒有人可以比的上我的初戀女友And nobody came between us or could ever come above沒有任何人介入我們之間,沒有人可以She had me goin crazy她讓我瘋狂Oh I was starstruck.哦~她讓我好著迷 酒店經紀She woke me up daily dont need no starbucks每一天她都讓我精神抖擻,一點都不需要星巴克She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street andat school on the playground but I really wanna see her on the weekend.每一次永慶房屋當我在街上、在學校操場上見到她,她讓我的心小鹿亂撞 ,但我週末真的很想看見她She knows she got me dazing cause she was so amazing and now my heart is breaking她知道她讓我暈頭轉向,因為她是如此迷人,而現在我的心碎了But I just keep on 烤肉食材sayin但我就是沒辦法停止 
arrow
arrow
    全站熱搜

    ok53okgzoo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()